نماینده مردم نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین هم گام با نماینده بایستی در کنار مردم روستا آن هم 24 ساعته برای رفع مشکلات حضور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،الهام آزاد نماینده مردم نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان ادارات از سهل انگاری کارمندان خود چشم پوشی نکنند چرا که در مقابل حقوقی که از دولت و بیت المال به آن‌ها پرداخت می‌شود مسئول هستند.

او افزود: اگر مسئولی توانایی اداره کردن و حل مشکلات مردم را ندارد بهتر است فرصت را در اختیار دیگران قرار دهد و بیش از این هزینه و وقت را بیهوده هدر ندهد.

نماینده مردم نایین و خوروبیابانک بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های متعدد در خور و بیابانک، این شهرستان برای رسیدن به توسعه و پیشرفت باید مورد حمایت دولت قرار گیرد.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به دغدغه اصلی مردم این شهرستان در زمینه بهداشت و درمان، اشتغال و بیکاری جوانان، راه‌اندازی کارخانه‌های فرآوری مواد معدنی در کنار معادن این شهرستان را مهم بیان کرد و افزود: راه‌اندازی این واحد‌های تولیدی علاوه بر جلوگیری از خام فروشی، سهم قابل توجهی در توسعه اشتغال پایدار منطقه خواهد داشت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.