سرهنگ فاضلی از دستگیری سارق سیم و کابل و تجهیزات مخابراتی با ۵ فقره سرقت در منطقه گیلاوند خبر داد.

سرهنگ حسین فاضلی فرمانده انتظامی شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل و تجهیزات مخابراتی به شیوه و شگرد مشخص، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار عوامل انتظامی کلانتری ۱۲ گیلاوند این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند افزود: با پیگیری‌ها و اقدامات اطلاعاتی و همه جانبه و گشت زنی هدفمند انتظامی، در ساعات بامدادی سرانجام یک نفر سارق حین سرقت سیم و کابل دستگیر و به کلانتری دلالت داده شد.

او گفت: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد متهم دستگیر شده دارای سابقه سرقت و اعتیاد به مواد مخدر بوده و در بازجویی‌های تخصصی و فنی به ۵ فقره سرقت سیم و کابل و تجهیزات مخابراتی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و با صدور قرار تأمین مناسب روانه زندان شد.

سرهنگ فاضلی با بیان اینکه موفقیت پلیس در کشف جرایم نتیجه تعامل با شهروندان است، افزود: بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست؛ لذا از شهروندان تقاضا می‌شود ضمن توجه به هشدار‌های پلیس، هرگونه تردد مشکوک افراد و وسایل نقلیه را بلافاصله از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار