دستگیری ۷۰۰ توزیع کننده مواد مخدر در البرز/رکورد اعتیاد اتباع بیگانه در خیابان‌های شهر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز گفت: ۷۰۰ توزیع کننده مواد مخدر در ۳ ماه اول سال‌جاری دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ علی عسکری،  رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز در نشست خبری با اصحاب رسانه در مورد دستگیری عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر در ۳ ماه اول سال‌جاری گفت: بالغ بر ۱۳۴ نفر قاچاقچی، ۱۱ نفر حمل کننده، ۷۰۰ نفر توزیع کننده و ۶۵۰ نفر افرادی که حامل مواد بوده یا کار نگهداری مواد مخدر را انجام می دادند، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

او در خصوص ابتلا کودکان کار و بانوان به مواد مخدر، افزود: خوشبختانه میزان ابتلا بانوان و کودکان کار در استان البرز به اعتیاد بسیار پایین بوده و عمده مواردی که مشاهده می‌شود اتباع بیگانه هستند که با آن‌ها نیز برخورد می‌شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز با اشاره به این که برخی از مراکز ترک اعتیاد به دلیل کیفیت نامناسب در استان البرز تعطیل شده است، افزود: اکنون از بین بیش از ۹۰ مرکزی که وجود دارد، تعداد اندکی از این مراکز به بانوان اختصاص داده شده که این بیانگر عدم فراوانی اعتیاد در زنان است.

سرهنگ عسگری در خصوص فعالیت‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر در سال‌جاری، افزود: بالغ بر ۵ تن و ۴۴۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان البرز کشف و ضبط شده که حدودا ۲ تن در حوزه استان البرز و مابقی در عملیات مشترک با استان‌های همجوار انجام شده است.

او افزود: از این میزان بالغ بر ۵۲۰ کیلوگرم هروئین، ۲ تن و ۵۰۰ گرم تریاک، ۴۴۰ کیلوگرم حشیش، ۱۶ کیلو شیشه و سایر مواد مخدر بوده است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار