جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: ۷ کیلوگرم حشیش و ۲ کیلوگرم تریاک در شهرستان نظرآباد کشف شد.

سرهنگ فرج الله اسداللهی، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نظرآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر حمل و انتقال مواد مخدر به وسیله یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نظرآباد قرار گرفت.

اسداللهی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نظرآباد با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قزوین پس از اطمینان از صحت خبر با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی، موفق به شناسایی خودرو متهم در معابر شهرستان نظرآباد شدند.

او گفت: در ادامه ماموران با تعقیب و مراقبت خودرو متهم، در یک فرصت مناسب در آزادراه کرج- قزوین خودرو نامبرده را متوقف و سرنشین آن را دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نظرآباد گفت: در بازرسی از خودرو توقیف شده، ۷ کیلوگرم حشیش و ۲ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در صندلی جاساز شده بود، کشف شد.

او با با بیان این که پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، افزود: اعتیاد به مواد مخدر باعث به وجود آمدن رفتارهاى آسیب زا در جامعه شده و ذهن خلاق جامعه را که باید در خدمت پیشرفت و شکوفایی جامعه باشد به نیرو‌هایی وابسته و بیمار تبدیل می‌کند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار