رئیس فدراسیون شنا در خصوص وضعیت این فدراسیون در دوران شیوع کرونا توضیحاتی را ارائه داد.

رضوانی: محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: فدراسیون شنا ۲ استخر دارد. با توجه به اینکه کلاس‌های آموزشی تعطیل شده است، فدراسیون نیز درآمدی ندارد. ما فقط پول وزارتخانه را در اختیار داریم  و با آن حقوق کارمندان و مربیان ملی را پرداخت کردیم. شرایط ویژه‌ای را می‌گذرانیم و باید با همراهی از روز‌های سخت بگذریم.

او عنوان کرد: برای استفاده از استخر‌های روباز پروتکل‌های خاص بهداشتی در نظر گرفته شده است که باید از آن‌ها استفاده شود. درون آب ویروس کرونا به علت وجود کلر از بین می‌رود. مشکل اصلی که برای شنا وجود دارد تنفس روی آب است. انتقال ویروس کرونا از راه دهان  به هنگام تنفس برای ورزش  وجود دارد.

رضوانی در پایان اظهار کرد: استخر‌هایی که زیر نظر اداره کل استان اداره می‌شود اجاره‌ای از آن‌ها گرفته نمی‌شود. افرادی که به عنوان مربی در استخر‌ها فعالیت دارند برای فدراسیون شنا بسیار مهم هستند، چرا که با ما همکار محسوب می شوند. فداسیون شنا در تلاش است با  رعایت پروتکل‌های بهداشتی استخر‌ها را باز کند تا سلامت مردم به خطر نیفتد. یکی از نگرانی‌های جامعه ورزش مبتلا نشدن ورزشکاران قهرمان به بیماری کرونا است.


بیشتر بخوانید:

  • باشگاه پرسپولیس وعده‌های خود را زیر پا گذاشته است

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار