رضوانی: فدراسیون شنا پیگیر انتشار کلیپ نامتعارف برخی از ورزشکاران است

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: کلیپ نامتعارف منتشر شده در فضای مجازی که از سوی فینا باز نشر شده توسط افراد غیر حقوقی ساخته شده است.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدیویی از شناگران دختر و پسر ایرانی در صفحه اینستاگرام فدراسیون جهانی منتشر شده که در آن شناگران بانو شئونات اسلامی را رعایت نکرده اند. البته در این ویدیو فقط ۲ یا ۳ چهره شاخص شنای ایران در بخش مردان به چشم می‌خورد و در بانوان از افراد شاخص و مطرحی نبودند.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گفت‌وگو با خبرنگار ما در واکنش به  این ویدیو بیان کرد: این کلیپ از سوی افرادی غیر حقوقی در ایران منتشر شده و فینا از آن به عنوان ویدیو‌های چالشی در دوران قرنطینه منتشر کرده است.

فدراسیون در حال بررسی ویدیو منتشر شده بانوان شناگر در اینستاگرام فینا است. ما به فینا ایمیل زده ایم و اعلام کردیم که این ویدیو‌ها باید از درگاه ما به فینا ارسال شود. گویا فینا هر ویدیوای را که شناگران ارسال کنند پخش می‌کند و این ویدیو ارتباطی به فدراسیون ندارد. مطمئن باشید که فدراسیون پیگیر این موضوع است.


بیشتر بخوانید: کلیپ ملی پوشان شنای ایران با لباس نا متعارف در فضای مجازی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
کسی که به قانون اسلامی کشورش احترام نذاره لیاقت پوشیدن لباس ملی کشورشو نداره. بهتره که ما اینهارو نبینیم و ازشون حرف نزنیم. من ورزشکار ایرانی مسلمون رو ترجیح میدم به ورزشکار بی حیا ولو قهرمان جهان. البته اینها مشخصه که نه استایل دارن و نه اخلاق.
Iran (Islamic Republic of)
arb
۰۵:۱۱ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
*مطمئن باشید که فدراسیون پیگیر این موضوع است*
معلوم میشه
آخرین اخبار