مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: مرکز مثبت زندگی در استان سمنان مجوز گرفته است و اولین مرکز هفته آخر تیرماه طی هفته بهزیستی افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علیرضا ایزد پور در جلسه کمیته عملیاتی مراکز مثبت زندگی ضمن بیان اینکه ۸۰ نفر متقاضی تأسیس مراکز مثبت زندگی در استان شدند، گفت: طبق اعلام سازمان بهزیستی ۱۹ مرکز مثبت زندگی در استان سمنان مجوز گرفته است و اولین مرکز هفته آخر تیرماه طی هفته بهزیستی افتتاح می‌شود.

او افزود: دقت، امانت‌داری، انتخاب اصلح و قانون‌مداری در گزینش متقاضیان مد نظر است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان بابیان اینکه ارائه خدمات مطلوب و تسهیل دسترسی گروه‌های هدف به خدمات سازمان مهم‌ترین هدف که درراه اندازی مراکز مثبت زندگی دنبال می‌شود، ابراز داشت: تسهیل مراجعه، پیگیری و پاسخگویی به جامعه هدف از دیگر مزایای این مراکز است.

ایزد پور بابیان اینکه راه اندازی این مراکز خدمات حمایتی و تخصصی به مددجویان را ارتقا می‌بخشد، تصریح کرد: در این مراکز می‌کوشیم تا نیازها، انتظارات و مطالبات جامعه هدف از سازمان بهزیستی در قالب مراکز و مؤسسات غیردولتی و بهره‌مندی از پتانسیل و ظرفیت‌های مردمی برآورده شود.

او بیان کرد: در مراکز مثبت زندگی اقداماتی نظیر تقویت رویکرد خانواده محور و اجتماع محور نیز انجام می‌شود که تقویت و توسعه خدمات حمایتی و تخصصی از سوی سازمان بهزیستی مهم‌ترین رویکردی که در این مراکز پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار