امام جمعه دامغان:

۱۱ هزار بسته کالای معیشتی در دامغان توزیع شده است

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینیان گفت: ۱۱ هزار بسته کالای معیشتی با کمک خیران و مردم دامغان تهیه و توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینیان امام جمعه دامغان گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا تا آخر ماه رمضان در قالب طرح مواسات و کمک به خانواده‌های نیازمند و محروم ۱۱ هزار بسته کالای معیشتی به ارزش چهار میلیارد تومان با کمک خیران و مردم دامغان تهیه و توزیع شده است.

او با بیان اینکه خیران و مردم دامغان از ابتدای شیوع کرونا در دامغان ۲۵۲ میلیون تومان برای تجهیز و خرید لوازم پزشکی و درمانی به بیمارستان ولایت که میزبان بیماران کووید ۱۹ بود کمک کردند افزود: مردم نیک‌اندیش شهرستان همچنین ۱۶ دستگاه چرخ‌خیاطی با هدف دوخت ساخت ماسک اهدا کردند.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه خیران، نهاد‌های حمایتی، چون بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و مؤسسات خیریه و در رأس ستاد مردمی مبارزه با بیماری کرونا در شهرستان عملکرد خوبی داشتند بیان کرد: خدمت به افراد محروم و نیازمند دارای اجر و پاداش دنیوی و اخروی است.

حجت‌الاسلام حسینیان با بیان اینکه خانواده‌های نیازمند و محروم استحقاق خدمت بی‌منت را دارند و نباید از خدمت در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی محروم شوند تصریح کرد: در آیات و روایات تاکید فراوانی شده که مؤمنان در انجام کار‌های خیر و خداپسندانه به خانواده‌های نیازمند و محروم جامعه از یکدیگر سبقت می‌گیرند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار