مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کردستان از صدور ۱۵ مجوز جدید فعالیت کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان خبر داد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، کامل گلباغی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، در دیدار با مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه مساجد، مهم‌ترین پایگاه‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه هستند،گفت: کانون‌های فرهنگی ـ هنری در جوار مساجد نقش بسیار تأثیرگذاری در توسعه و تقویت فعالیت‌های ملی و مذهبی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارند.

او با اشاره به اینکه بر اساس برنامه پنجم توسعه باید ۲۵ درصد مساجد کشور دارای کانون فرهنگی ـ هنری باشند، افزود: در این راستا در سال جاری مجوز فعالیت ۱۵ کانون فرهنگی ـ هنری جدید در سطح مساجد استان صادر شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی- هنری مساجد کردستان با بیان اینکه در حال حاضر قریب به ۶۰۰ کانون در سطح مساجد استان فعالیت می‌کنند، عنوان کرد: کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های کانون‌های مساجد از اولویت‌های ما در استان کردستان است.

او کانون‌های مساجد را ظرفیتی برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در مناطق مرزی و محروم دانست و اعلام کرد: بر همین اساس، با حمایت از فعالیت‌های کانون‌های مساجد به عنوان جبهه فرهنگی می‌توان بیش از پیش کارکرد‌های مساجد را تثبیت کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار