علی اکبری از امداد رسانی نیروهای هلال احمر به ۱۱۵ مصدوم از آغاز سال جاری تا پایان خرداد ماه خبر داد.

علی اصغر علی اکبری سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان ایلام در سه ماه گذشته به ۳۳ مورد حادثه جاده ای، ۲۵ مورد کوهستان، ۱۰ مورد آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع، ۵ مورد خدمات حضوری، ۳ مورد صنعتی و کارگاهی، یک مورد خدمات مناسبتی، یک مورد حادثه دریایی _ ساحلی و یک مورد زلزله امداد رسانی کرده اند.

او  اظهار کرد: ۱۱۵ نفر در این حوادث مصدوم شدند که ۸۶ نفر آن مربوط به حوادث جاده‌ای است و ۱۷ نفر در حوادث کوهستان، ۴ نفر در حوادث آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع، ۵ نفر در خدمات حضوری و ۳ نفر در حوادث صنعتی و کارگاهی دچار مصدومیت شده بودند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام بیان کرد: در این حوادث، ۱۹ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۵ نفر هم به صورت سرپایی توسط عوامل این جمعیت مداوا شدند.

او ادامه داد: در امداد رسانی‌های سه ماهه نخست امسال ۸۹ تیم عملیاتی این جمعیت در قالب ۳۰۸ نفر نیروی عملیاتی به حوادث مختلف در سطح استان اعزام شده اند.

علی اکبری افزود: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیرو‌های جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امداد رسانی به هموطنان هستند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.