سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان سیروان گفت: عملیات پشتیبانی از نیرو‌های در حال اطفاء حریق باغات روستای ورگچ امروز توسط تیم امدادی جمعیت هلال‌احمر شهرستان سیروان انجام شد.

محمد شیروانیان سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان سیروان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: امروز خبر آتش‌ سوزی در باغات روستای ورگچ به هلال احمر شهرستان گزارش شد.

او ادامه داد: بلافاصله تیم امدادی جمعیت هلال‌ احمر شهرستان سیروان به منظور پشتیبانی عملیاتی در منطقه مورد نظر حضور پیدا کرد.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان سیروان در رابطه با خدمات ارائه شده توسط  جمعیت هلال احمر بیان کرد : در این عملیات ، یک نفر از نیرو‌های مردمی که در حال اطفاء حریق  بر اثر دود ناشی از آتش سوزی دچار تنگی نفس شده بود پس از انجام اقدامات اولیه امدادی ،  توسط تیم پایگاه امداد و نجات لومار به بیمارستان شهید فیاض واقع در بخش لومار انتقال پیدا کرد.

با آغاز فصل گرما و خشکی هوا، احتمال وقوع آتش سوزی در محیط‌های طبیعی افزایش یافته است ، بنابراین ضرورت دارد کشاورزان، دامداران، طبیعت گردان و تمام افرادی که در محیط‌های طبیعی و باز برای فعالیت یا تفریح حاضر می شوند از روشن کردن آتش جدا خودداری کرده و حداکثر ملاحظات ایمنی برای پیشگیری از وقوع حریق را رعایت کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.