اعضای شورای شهر تهران فوریت طرح اصلاحیه ماده واحده مصوبه نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی شهر تهران را به تصویب رساندند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بررسی یک فوریت طرح اصلاحیه ماده واحده مصوبه نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی شهر تهران در دستور کار دویست و بیست و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران قرار گرفت.

در ابتدای بررسی این دستور محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: این مصوبه به دلیل برخی از ابهامات عملیاتی نشده است و افراد ذی نفع همواره به دنبال اجرای آن بودند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران افزود: فوریت طرح اصلاحیه به دلیل گذشت زمان بسیار اجرا نشده است و امید است امروز بخش‌هایی از مصوبه که سال ۹۲ انجام نشده اجرایی شد.

پس از اظهار نظر رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران مرتضی الویری عضو شورای شهر تهران در مخالفت با فوریت این طرح گفت: بندی در دستور است که شش ماه پیش فوریت آن تصویب شده و امروز همان فوریت رد شده است و به اعتقاد من مفهوم لوس شده است.


بیشتر بخوانید


عضو شورای شهر تهران ادامه داد: فوریت زمانی است که اگر به آن در خارج از نوبت رسیدگی نشود، ضرر و زیان‌ بزرگی ایجاد می‌شود.

پس از اظهار نظر عضو شورای شهر تهران محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه دیگر طرح عادی نداریم، گفت: این طرح دو‌ فوریت نیست و با قید یک فوریت مطرح شده است و خواهش من این است اعضای شورا به آن رأی دهند.

پس از اظهار نظر اعضای شورای شهر تهران یک فوریت طرح اصلاحیه ماده واحده مصوبه نظام یکپارچه بلیت الکترونیک حمل و نقل عمومی شهر تهران در صحن شورا به رأی گذاشته شد که اعضا با ۱۴ رأی موافق، فوریت آن را به تصویب رساندند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار