گراوند گفت: فعالیت‌های مسئولانه کارگران و تعامل سازنده با مدیران واحد‌های تولیدی پشتوانه حقیقی استقلال اقتصادی کشور است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گراوند فرماندار ایلام در جلسه کمیسیون کارگری شهرستان که با حضور اعضا در محل فرمانداری برگزار گردید، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضائیه گفت: فعالیت‌های مسئولانه کارگران و تعامل سازنده و مثبت با مدیران واحد‌های تولیدی پشتوانه حقیقی استقلال اقتصادی کشور است که باید در اولویت کار کمیسیون کارگری قرار گیرد.

او با اشاره به اهداف کارگروه کمیسیون کارگری بیان کرد: از اهم اولویت و اهداف کیمیسون کارگری توجه و رصد پرداخت به موقع حق و حقوق قشر کارگر است که کارفرمایان باید با تاسی گرفتن از تاکیدات ائمه و کلام گرانقدر امام صادق (ع) که فرموده اند: پیش از آنکه عرق جبین کارگران خشک شود مزدشان را پرداخت کنید و نسبت به پرداخت به موقع حق و حقوق این قشر زحمت کش جدیت داشته باشند.

فرماندار ایلام با ابراز حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و رفع مشکلات واحد‌های تولیدی افزود: همه ما در برابر صیانت از جامعه کارگری وظایفی داریم از ین رو همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مرتبط می‌تواند مسیر را برای حل و فصل مشکلات جامعه کارگری هموار سازد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.