كرونا كاركردهای پست را نمایان‌تر كرد

سرپرست منطقه پست جنوب استان تهران گفت: شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، کارکردهای پست را در جامعه نمایان‌تر کرد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی پیشقدم در دیدار با فرماندار ورامین اظهار کرد: پست تلاش دارد تا با افزایش کارکرد‌های خود، خدمات توزیع شبکه بسته‌ها را حتی تا مناطق محروم و روستا‌های دوردست گسترش دهد.

وی افزود: در شرایطی که به دلیل شیوع ویروس کرونا، اغلب مشاغل و فعالیت‌های جامعه تعطیل یا دچار کاهش تقاضاست، کارکنان پست با حجم زیادی از فعالیت ارسال محموله و مرسوله‌ها مواجه و در تلاش هستند تا خدمات خود را با بهترین کیفیت و بدون وقفه به مردم ارائه دهند.

او تصریح کرد: در اصل شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی کارکرد‌های پست را بیش از گذشته برای مردم و جامعه نمایان ساخت. به طوریکه امروز شاهد این هستیم که بسیاری از مردم، کار‌های خود را به پست واگذار می‌کنند؛ از این رو این مجموعه مورد قدرانی مقامات ارشد کشور از جمله رییس جمهور و معاون اول ریاست‌جمهوری قرار گرفت.

پیشقدم افزود: ترافیک ارسال محموله‌های پستی معمولا در اسفند سال به اوج خود می‌رسد، ولی امسال شاهدیم که حتی در خردادماه نیز، حجم زیادی از بسته‌های پستی برای ارسال به این مجموعه سپرده شده و ترافیک این روز‌ها از اسفندماه نیز بیشتر شده است.

وی گفت: شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های خانگی را افزایش داده و بسیاری از مردم، محصولات خود را به صورت اینترنتی و آنلاین به فروش می‌رسانند که پست آماده است خدمات آفلاین پرداخت هزینه خرید و فروش محصولات را انجام دهد تا بخشی از مشکلات کسب‌وکار مردم برطرف شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار