معاون استاندار خراسان رضوی:

خراسان رضوی آماده هر نوع همکاری برای نهایی شدن پروژه جی نف است

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی گفت: تحقق پروژه جی نف گامی مهم در راستای توسعه دولت الکترونیک و خدمت رسانی به مردم است، به همین منظور ما آماده هر نوع همکاری هستیم.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در نشست با معاون فناوری شرکت ملی پست کوکب موسوی کاخکی افزود: با توجه به اهمیت این پروژه ملی، بعد از این مصوبات کمیته تخصصی جی نف در خراسان رضوی توسط استاندار به دستگاه‌ها ابلاغ خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از تلاش مستمر و مجدانه شبکه پستی به منظور تعامل هر چه بیشتر بین دستگاه‌ها و سازمان‌ها و نهایی شدن اجرای این پروژه، اظهار داشت: تحقق جی نف نقش مهمی در بهره برداری مردم از سرویس‌های غیرحضوری و پیشبرد دولت الکترونیک ایفا می‌کند.


بیشتر بخوانید


معاون فناوری شرکت ملی پست نیز در این دیدار ضمن تشریح کامل جی نف، گفت: این پروژه یکی از پروژه‌های اولویت دار اقتصاد مقاومتی است که در چارچوب آن به هر آدرس، یک شناسه معتبر تعلق می‌گیرد که کار آدرس دهی و شناسایی اماکن را تسهیل می‌سازد.

سید میثم حسینی لر، تسریع در تامین نقشه مورد نیاز شهری و روستایی و همچنین یکسان‌سازی بانک اطلاعات و وضعیت نام گذاری معابر بدون نام و پلاک‌گذاری اماکن بدون پلاک را مهم دانست و خواستار هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی برای اجرای کامل این پروژه شد.

وی گفت: در حال حاضر سازمان فاوا شهرداری تهران با پست تعامل سازنده‌ای دارد و شهروندان برای اخذ پایان کار و مجوز ساخت باید کدپستی ده رقمی بنا را درخواست کنند.

معاون فناوری خاطر نشان کرد: بروز رسانی کدپستی بر عهده پست است و در آیین نامه جی نف که از سوی دولت ابلاغ شده، وظایف سایر دستگاه‌ها مشخص و به آن‌ها تکلیف شده است.

او همچنین خواستار مساعدت بیشتر مسئولان ارشد استان در تبیین وظایف دستگاه‌های مرتبط با جی نف در کمیته تخصصی این پروژه در استان شد.

حسینی لر در ادامه سفر به خراسان رضوی از واحد‌های فناوری و کدگذاری اداره کل پست استان بازدید و با همکاران این واحد‌ها دیدار و در جریان مسایل، مشکلات و نقطه نظرات آن‌ها قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار