مشکل افت فشار و قطعی آب شرب اهالی روستای چم امام حسن (ع) قصرشیرین به دلیل شکستگی لوله خط انتقال آب مسیر حوزه گیلانغرب به این شهرستان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : با توجه به اینکه شبکه انتقال آب روستای امام حسن فرسوده است و آب آن از طریق شهرستان گیلانغرب تامین می‌شود شکستگی دلیل قطعی آب شرب این روستا است.

او گفت : با پای کار بودن اکیپ اداره آب و فاضلاب شهرستان قصرشیرین قطعی آب این روستا برطرف شد.

مشکل آب روستای چم امام حسن مربوط به حوزه گیلانغرب است

رییس اداره آب و فاضلاب قصرشیرین گفت: آب روستای چم امام حسن مربوط به حوزه قصرشیرین نیست و با توجه به اینکه در انتهای خط انتقال آب شرب شهرستان گیلانغرب قرار دارد با مشکل افت فشار و یا قطعی مواجه می‌شود.

حشمت الله احمدی افزود: پس از اطلاع از شکستگی نسبت به ترمیم آن که مربوط به حوزه گیلانغرب بود اقدام کردیم و هم اکنون آب این روستا وصل است.

او افزود: حدود ۱۵ تا ۲۰ خانوار مشکل آب دارند که افت فشار ناشی از رسوب لوله‌های انتقال است، ولی هم اکنون آب روستا وصل است.

او گفت: تامین آب شرب روستا‌های کرکهرک و چم امام حسن (ع) از سمت قصرشیرین منوط به تامین اعتبار است که اگر این اعتبار تامین شود می‌توانیم شاهد احداث شبکه انتقال برای آبرسانی از سمت قصرشیرین به این روستا‌ها شاهد باشیم.

رییس آب و فاضلاب قصرشیرین گفت: در صورتی که مردم روستا‌ها رعایت کنند و مدیریت مصرف را داشته باشند و از مصرف آب برای سبزی و صیفی و ... اجتناب کنند آب به اندازه کافی وجود دارد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.