شهردار منطقه ثامن گفت: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و آغاز فصل تابستان مرحله دوم اکران بنرهای اطلاع رسانی برای مقابله با کرونا انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید مصطفی نعمتی شهردار منطقه ثامن گفت: با توجه به موج دوباره شیوع بیماری کرونا در کشور و قرمز شدن وضعیت چند استان و همچنین در پیش بودن ایام دهه کرامت و آغاز فصل تابستان،بیش از ۶۰ عدد بنر با موضوع مقابله با کرونا در خیابان های اطراف حرم مطهر رضوی اکران شد.

او افزود: این بنرها با موضوع نحوه پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا طراحی شده است، تا شهروندان اطلاعات کافی و جامعی برای مقابله با این بیماری داشته باشند.

شهردار منطقه ثامن ادامه داد: علائم ویروس کرونا، روش های انتقال، گروه های حساس و در معرض خطر، ترویج پویش بیماری در خانه بمانید، شستشوی صحیح دست ها، رعایت فاصله با دیگران و پرهیز از لمس سطوح عمومی در مکان های شلوغ  از جمله محتواهایی است که جهت اطلاع رسانی به عموم شهروندان به نمایش گذاشته شده است.

نعمتی بیان کرد: این بنرها در خیابان های منتهی به حرم مطهر رضوی، مراکز محلات پیرامون حرم و نقاط پر تردد در معرض دید شهروندان قرار گرفته است.

انتهای پیام//ی.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.