مشاور سازمان لیگ فوتبال درباره نحوه برگزاری مسابقات و حواشی ایجاد شده علیه فدراسیون توضیحاتی را بیان کرد.

غلامرضا بهروان مشاور سازمان لیگ در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: با برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال به دنبال نشان دادن توانایی خودمان در انجام رقابت‌ها هستیم. وقتی توان برگزاری لیگ داخلی را نداشته باشیم، در مسابقات بین المللی هم نمی‌توانیم از رقبا میزبانی کنیم.

او درباره تعطیلی لیگ فوتبال امارات، بیان کرد: این کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا لیگ خود را تعطیل نکرده است. آن‌ها نگرانی این موضوع را ندارند که در صورت برگزار نکردن مسابقات فوتبال، حق میزبانی را از دست بدهند.

او ادامه داد: فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به تمام کشور‌ها توصیه کرده است که رقابت‌های خود را آغاز کنند.

بهروان در خصوص اصرار سازمان لیگ به برگزاری بازی‌های فوتبال برای دریافت پول تبلیغات محیطی، عنوان کرد: در صورتی که بازی‌ها انجام نشود به طور طبیعی درآمدی هم در کار نخواهد بود. کشور‌های حاشیه خلیج فارس نیازی به اینگونه پول‌ها ندارند، اما ما هم به هر شکلی حاضر به برگزاری مسابقات نیستیم. ستاد مبارزه با کرونا اجازه باز شدن تمام بخش‌های اجتماعی از جمله فوتبال، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی را صادر کرده است.

مشاور سازمان لیگ در پایان خاطر نشان کرد: ما برنامه شروع مجدد مسابقات لیگ برتر فوتبال را تنظیم کرده ایم و تمام باشگاه‌ها باید از آن پیروی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار