کرونا، لیگ فوتسال کدام کشور را تعطیل کرد؟

به دلیل شیوع ویروس کرونا برخی از کشور‌ها تصمیم گرفتند لیگ‌های فوتسال خود را تعطیل کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از آن که ویروس کرونا در تمامی نقاط جهان گسترش پیدا کرد و باعث شد بسیاری از مسابقات ورزشی از جمله فوتبال و فوتسال در تمام نقاط جهان به حالت تعطیلی کشیده شود. از همین رو برخی لیگ‌های فوتسال در کشور‌های مختلف تصمیم گرفتند برای آن که جان بازیکنانشان به خطر نیفتند لیگ های خود را تعطیل کنند. برخی از این کشور‌ها تیم قهرمانشان را مشخص کردند و برخی هم بدون تعیین چهره قهرمان تصمیم گرفتند مسابقات را نیمه تمام رها کنند.


بیشتر بخوانید: جلسه سرپرست سازمان لیگ فوتسال پیش از دیدار فینال


لیگ برتر فوتسال فنلاند

از جمله کشور‌هایی که تصمیم گرفت لیگ برتر فوتسالش را به حالت تعطیلی در آورد کشور فنلاند است. مسئولان فدراسیون فوتبال فنلاند وقتی دیدند شرایط برای برگزاری مسابقات لیگ فوتسال در این کشور فراهم نیست به یک باره تصمیم گرفتند که لیگ برتر فوتسال این کشور را تعطیل کنند. به همین دلیل تیم فوتسال «آکا» فنلاند که در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار داشت با اعلام مسئولان ایرن کشور به عنوان قهرمان معرفی شد و به رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های اروپا در سال ۲۰۲۱ - ۲۰۲۰ راه یافت.

لیگ برتر فوتسال قطر

یکی دیگر از کشور‌هایی که به خاطر شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفت مسابقات لیگ برتر فوتسال خود را تعطیل کند، کشور قطر است. مسئولان فدراسیون فوتبال قطر شب گذشته تصمیم گرفتند لیگ برتر فوتسال این کشور را تعطیل کرده و از همین رو تیم الریان به عنوان قهرمان این مسابقات معرفی شد و با این برتری به رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا که به احتمال بسیار زیاد سال بعد در امارات برگزار می‌شود، صعود کرد. بعد از الریان، تیم‌های الغرافه و الاهلی به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال قطر ایستادند.

لیگ برتر فوتسال مالزی

با توجه به شیوع ویروس کرونا که در کشور مالزی گسترش فراوانی داشته است، مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور برای آن که سلامتی بازیکنان و اعضای فوتسال این کشور به خطر نیفتد، تصمیم به لغو ادامه مسابقات لیگ برتر گرفتند و این بازی‌ها بدون مشخص شدن چهره تیم قهرمان به پایان رسید. همچنین با اعلام مسئولان فدراسیون فوتبال مالزی در صورت فراهم بودن شرایط عادی در این کشور، فصل بعد رقابت‌های لیگ برتر در سال بعد برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید: شمس: احتمال برگزاری جام ملت‌های فوتسال در مرداد ماه وجود ندارد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار