کاراگاهان پلیس استان مرکزی سارق زورگیر طلاجات را غافلگیر کردند.

 سرهنگ کامیار چهری رئیس پلیس اگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی  درگفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  از دستگیری سارق زورگیر طلاجات در عملیات ضربتی پلیس خبرداد.

سرهنگ چهری افزود: مرد جوانی که با ورود به منزل شهروند اراکی، با تهدید طلاجات او را سرقت کرده بود، در عملیات کارآگاهان پلیس استان شناسایی و دستگیر شد.

او اضافه کرد: هفته گذشته، گزارش سرقت طلاجات خانمی جوان به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و تیمی تخصصی از کارآگاهان پلیس، مامور رسیدگی به این پرونده‌ها شدند.

رئیس پلیس اگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: در مراحل تحقیقات مقدماتی پلیس مشخص شد فردی ناشناس با ورود بدون اجازه به منزل مسکونی یکی از شهروندان در یکی از محله‌های شهرستان اراک، با تهدید و زور مقداری از طلاجات خانم صاحبخانه را سرقت کرده و متواری شده است.

او با بیان پیگیری تخصصی تیم کارآگاهان پلیس در شناسایی و دستگیری فرد سارق ادامه داد: در روند رسیدگی به این پرونده، سرانجام سرنخ‌های لازم برای شناسایی این فرد به دست آمد و در عملیاتی این فرد دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی دلالت شد.

سرهنگ چهری تصریح کرد: باتوجه به اسناد و مدارک به دست آمده، فرد دستگیر شده به سرقت به عنف طلا از خانم جوان اراکی اعتراف کرد و با تکمیل تحقیقات برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.