رییس اتاق اصناف استان کرمانشاه گفت : با تالار‌ها و سالن‌های پذیرایی که اقدام به برگزاری آیین‌های عروسی و پرجمعیت کنند برخورد قضایی خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، رضا سلیم ساسانی رییس اتاق اصناف استان کرمانشاه گفت : براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت تالار‌ها و سالن‌های پذیرایی ممنوع است و تاکنون مجوز فعالیت آن‌ها صادر نشده است.

او گفت : در هفته‌های گذشته شاهد فعالیت مخفیانه برخی از تالار‌های برای برگزاری آیین‌های عروسی و شادی با حضور جمعیت کثری از مردم هستیم که کار خلاف قانون محسوب می‌شود.

رییس اتاق اصناف استان کرمانشاه گفت: تیم‌های گشت با حضور تعزیرات حکومتی، بازرسی اتاق اصناف و بازرسی سازمان صمت در استان تشکیل داده ایم تا این تالار‌های متخلف شناسایی شوند.

سلیم ساسانی افزود: در صورت شناسایی تالار‌های متخلف ضمن پلمب اماکن مربوطه، شخص متخلف نیز به تعزیرات حکومتی و دستگاه قضایی معرفی‌خواهد شد.

او با اشاره به مشکلات اقتصادی ایجاد شده برای تالار‌ها به واسطه شیوع بیماری کرونا گفت: این امکان وجود دارد که به منظور جلوگیری از خسارت اقتصادی بیشتر به تالار‌ها مجوز‌های محدودی برای فعالیت آن‌ها در کرمانشاه صادر شود.

رییس اتاق اصناف کرمانشاه افزود: در صورت موافقت با بازگشایی، سالن‌های پذیرایی موظف هستند که با ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت کنند و همچنان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار قرار دهند.

سلیم ساسانی ادامه داد: وضعیت کرمانشاه در رابطه با شیوع بیماری کرونا قرمز و بسیار نگران کننده است از این‌رو هرگونه قصور در رابطه با رعایت مسایل بهداشتی پذیرفته شده نیست.

او افزود: براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط اصناف و بازاریان الزامی است و در صورت قصور برخورد با متخلفان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
غزال
۰۹:۰۹ ۰۹ تير ۱۳۹۹
در صورت بروز تخلف با چه شماره ایی تماس بگیریم؟ ما میخوایم کنسل کنیم