رئیس اداره آموزش و پرورش دامغان گفت: از ابتدای اجرای برنامه شاد توسط وزارت آموزش و پرورش ۹۰ درصد دانش آموزان شهرستان تحت پوشش این برنامه قرار گرفته‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسن کاتبی رئیس اداره آموزش و پرورش دامغان در نشست شورای معاونان و مسئولان ستادی اداره آموزش و پرورش دامغان  با بیان اینکه ۹۰ درصد دانش آموزان دامغانی تحت پوشش برنامه شاد قرار دارند، گفت: این برنامه از ابتدای این طرح برای تمامی دانش آموزان مقطع ابتدایی تا دوره متوسطه شهرستان اجرا و تاکنون استقبال خوبی از آن شده است.

او افزود: برای دانش آموزانی که دسترسی به این برنامه ندارند مدیران و معلمان مدارس با در اختیار قرار دادن گوشی‌های همراه مازاد در مدارس به کمک و یاری دانش آموزان شتافتند تا این دسته از دانش آموزان از آموزش و تحصیل باز نمانند.

رئیس اداره آموزش و پرورش دامغان  با اشاره به اجرای طرح درس نامه برای دانش آموزان در مناطق روستایی و محروم این شهرستان  بیان کرد: این طرح نمونه‌ای از اجرای برنامه (شاد) بوده که از سوی آموزش و پرورش برای دانش آموزان که در مناطقی زندگی می‌کنند که دسترسی به اینترنت ندارند اجرا می‌شود.

کاتبی درپایان با بیان اینکه دامغان از شهرستان‌های موفق در اجرای طرح شبکه اجتماعی دانش آموزان است، ابراز داشت: دامغان دارای ۱۰۷ آموزشگاه با ۱۴ هزار دانش‌آموز است.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.