حسین رشیدی گفت: امتحانات نهایی پایه‌های نهم و دوازدهم در ۵۴ حوزه امتحانی در استان سمنان در حال برگزاری است.

حسین رشیدی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، گفت: امتحانات نهایی پایه‌های نهم و دوازدهم همزمان با سراسر کشور از امروز به‌صورت حضوری در استان سمنان آغاز شده است.

او افزود: امتحانات نهایی پایه دوازدهم و نهم در سراسر استان سمنان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با تأکید بر اصل فاصله گذاری فیزیکی دانش آموزان برگزار شد.

رشیدی با بیان اینکه امتحانات نهایی در ۵۴ حوزه در حال برگزاری است افزود: تعداد حوزه‌های امتحانی در مقایسه با پارسال برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ۴۰ درصد افزایش داشته است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه امتحانات نهایی پایه دوازدهم با حضور ۴ هزار و ۵۸۶ نفر دانش آموز برگزار شد تصریح کرد: کار ضدعفونی حوزه‌های امتحانی نیز انجام می‌شود.

او با بیان اینکه در امتحانات نهایی پایه نهم نیز ۸ هزارو ۸۵۸ دانش آموز حضور داشتند گفت: دانش آموزان و اولیا آن‌ها نگران ایمنی و بهداشت حوزه‌های امتحانی نباشند و انتظار می‌رود که والدین در ورودی محل‌های برگزاری آزمون ازدحام نکنند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.