کاربران فضای مجازی به از خود گذشتگی البرز زارعی، جوان کوهنوردی که داوطلبانه در راه خاموش‌سازی آتش زاگرس جان داد واکنش‌هایی نشان داده و از او به عنوان قهرمان یاد کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدت‌هاست جنگل‌ها و مراتع زاگرس در آتش سوزان شعله می‌گیرند و هکتارها از منابع طبیعی کشورمان ایران که زیستگاه بسیاری از حیوانات و گیاهان است به همراه تمام جاندارانش می‌سوزد و بیش از هر اقدام دولتی، این کمک‌های محدود و داوطلبانه مردمی است که با کمترین امکانات سعی دارند جنگل‌ها را نجات دهند.

در حالی که چند روز پیش اظهار نظرهای عجیب رئیس سازمان محیط زیست مبنی بر طبیعی بودن آتش‌سوزی‌ها و خاموش شدن خود به خودی آتش جنگل‌ها موجب انتقاد و دلخوری مردم شد و اعتراضاتی را نیز به همراه داشت، در روز گذشته شاهد از خود گذشتگی جوانی بودیم که برای خاموش کردن زاگرس شجاعانه دل به آتش زد.

البرز زارعی، جوانی کوهنورد و اهل گچساران که در حین عملیات اطفاء حریق جنگل های شهرستان گچساران دچار سوختگی شدید شده بود پس از روزها رنج و تحمل، بر اثر سوختگی زیاد، ساعاتی پیش در بیمارستانی در اصفهان درگذشت. پس از انتشار این خبر ناراحت‌کننده، کاربران فضای مجازی با داغ کردن نام این جوان شجاع در شبکه‌های اجتماعی، یاد او را گرامی داشته و از اون به عنوان قهرمانی تاریخی یاد کردند.

در ادامه، برخی از توئیت‌های کاربران را برای البرزی که برای نجات زاگرس جان داد مشاهده می‌کنید:

.

.

...

.

.

.

..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یدملت
۰۷:۳۴ ۰۱ تير ۱۳۹۹
واقعا ادم وقتی میشنودآتش خود بخود خاموش میشود افسوس میخورد ما سرنوشت خود را به دست چه مدیرانی دادیم.؟
بله جانم اتش خودش خاموش میشود ولی زمانیکه همه خاکستر شوند..؟
اگر شما مدیر باشید آنروز زیاد دور نیست......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۷ ۰۱ تير ۱۳۹۹
فداي محيط زيست مملكت شد تا بلكه ملت اهميت محيط زيست رو بفهمن و كمتر محيط زيست رو داغون كنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
الهی بمیرم این یک شهید به تمام معناست خدا بهشتی پر از درختان زیبا نصیبش کنه خدا آتش جهنم رو براش حرام کنه رضوان و رضایت درود خدا بر این شهید انشاالله
آخرین اخبار