محمدحسین رنجبران، مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما، در واکنش به اخبار منتشرشده مربوط به آتش‌سوزی در صدا و سیما و بزرگنمایی این اتفاق، توئیتی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین رنجبران، مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما، در واکنش به اخبار انتشار یافته پیرامون ایجاد حریق در یکی از ساختمان‌های این سازمان، که البته به گفته رئیس خبرگزاری صدا و سیما آتش سوزی جزئی و مربوط به یکی از اتاق‌های این ساختمان بوده است، توئیتی منتشر و توضیحاتی اضافه کرد. رنجبران در توئیتر نوشت:

"‏همان‌طور که رئیس خبرگزاری ‎صداوسيما اعلام کرد آتش‌سوزی ساختمان شیشه‌ای بر اثر اتصال برق در یکی از سیم‌های جعبه برق آسانسور ضلع غربی بوده و به سرعت هم با حضور گروه ‎#آتش‌نشانی داخل سازمان مهار و دود ناشی از آن هم با استفاده از وسایلی که آورده بودند تخلیه شد."

"‏البته یک گروه از عزیزان آتش‌نشانی برای ارزیابی دقیق‌تر موضوع به درخواست همکاران صیانت سازمان از بیرون آمدند. برخی عزیزان رسانه ای بیرونی، هم خیلی نگران شده بودند وناخواسته اون روخیلی بزرگ کرده بودند (انتشار تصاویر آرشیوی از آتش سوزی های بی ربط) که البته همه نشان از محبت‌شان است."

واکنش روابط عمومی صدا و سیما به اخبار آتش‌سوزی در این سازمان


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.