معاون فنی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: امکان افزایش شیوع کرونا در البرز و ایجاد وضعیت قرمز در آن وجود دارد.

افسون تیزویر، معاون فنی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که امکان افزایش شیوع کرونا در البرز و ایجاد وضعیت قرمز در آن وجود دارد، گفت: استان البرز در وضعیت زرد قرار دارد اما درصورت خودداری از رعایت دستورالعمل های بهداشتی وارد وضعیت  قرمز  می شویم.

او با بیان این که تعداد افراد مشکوک به کرونا بیشتر شده است، افزود: شهروندان و ادارات در رعایت دستورالعمل های بهداشتی جدی تر عمل کنند.

معاون فنی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: چنانچه کارمند یا کارگر مشکوک به کرونا در ادارات مشاهده شد برای اعطای مرخصی به او مساعدت شود.

او افزود: برای اعمال هر محدودیتی از جمله حذف قلیان به همراهی شهروندان نیاز داریم.

معاون فنی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: شهروندان از سفرهای غیرضروری پرهیز و از حضور در اجتماعات خودداری کنند همچنین شستن مداوم دست ها و استفاده از ماسک و دستکش را جدی بگیرند.

تیزویر با بیان این که کلیه اصناف مشغول فعالیت با دستور وزارت بهداشت و نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا بازگشایی شده اند، افزود: عرضه قلیان همچنان ممنوع است و شهروندان عرضه آن در قهوه خانه ها را از طریق سامانه ۱۹۰ به ما گزارش دهند تا پلمب واحد صنفی متخلف در دستور کار قرار بگیرد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.