رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت:تعداد جانباختگان بیماری کرونا در هرمزگان به ۱۶۵ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،دکتر حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: ۱۰ بیمار کرونایی دیگر در هرمزگان در ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند.

فرشیدی افزود: از این تعداد ۴ نفر در شهرستان بندرعباس و ۶ نفر دیگر در شهرستان‌های میناب، رودان، بندرخمیر، سیریک، قشم و جاسک بوده اند.
اوگفت: از بین فوتی‌ها جوان‌ترین ۵۶ سال و مسن‌ترین آن‌ها ۸۶ ساله بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۱ بیمار مثبت به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری شدند که تعداد بیماران کرونایی بستری هرمزگان به ۴۲۶ نفر رسید.

دکترفرشیدی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۵ نفر ترخیص شدند و ۵۶ نفر نیز در بخش آی سی یو بستری هستند که از این تعداد ۱۷ نفر بدحال اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: از این تعداد ۴ نفر در شهرستان بندرعباس و ۶ نفر دیگر در شهرستان‌های میناب، رودان، بندرخمیر، سیریک، قشم و جاسک بوده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲۱ بیمار مثبت به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری شدند که تعداد بیماران کرونایی بستری هرمزگان به ۴۲۶ نفر رسید.


فرشیدی با اشاره به اینکه در ۱۰ روز گذشته با روند افزایشی مبتلایان به کووید ۱۹ در هرمزگان مواجه بودیم افزود: در این مدت ۲۰۰ تخت به ۵۰۰ تخت مختص به بیماران کرونایی اضافه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در یک هفته گذشته ۲۵ تخت در آی سی یو، یک دستگاه اکسیژن ساز جدید و سی تی اسکن جدید و دو مخزن ۱۰ تنی اکسیژن ساز با توجه به مصرف بالای اکسیژن به مجموعه تجهیزات بخش درمان اضافه شده است.


دکنر فرشیدی افزود: کار نصب دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس هفته آینده به پایان می‌رسد.

او گفت: در یک هفته گذشته دارو‌های جدید همچون رمدسیویر و پلاسما درمانی در بیمارستان‌ها برای درمان بیماران کرونایی استفاده شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: تامین این منابع با همکاری نماینده‌های مردم در مجلس شورای اسلامی و استاندار هرمزگان صورت گرفته است.

دکتر فرشیدی با اشاره به اینکه همیشه سلامت بر اقتصاد مقدم است گفت: امیدوارم با سفر دکترجان بابایی معاون درمان وزات بهداشت به استان کمبود‌های درمانی استان تامین و قرنطینه در هفته آینده هم ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.