امام جمعه شهرستان انار گفت:قوه قضاییه باید به جایگاهی برسد که هر فرد مظلومی احساس کند با رجوع به دستگاه قضایی می‌تواند حق خود را بگیرد و دستگاه قضایی نباید تحت تاثیر بغض‌ها و جریان‌سازی‌ها قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام منتظری خطیب شهرستان انار در خطبه‌های نماز جمعه امروزبا گرامیداشت دهه کرامت وتبریک سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر گفت: نام‌گذاری روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) به‌عنوان روز زن و مادر و ولادت حضرت معصومه به‌عنوان روز دختر، نشان‌دهنده اینست که گفتمان انقلاب اسلامی نسبت به محور و قطب خانواده یعنی مادران و دختران اهمیت فوق‌العاده‌ای قائل است.

او افزود: دشمنان اسلام با نفی تقیدات دینی و ترویج بی‌بندوباری و بی‌حیایی، موضوع خانه‌داری، فرزندآوری و فرزند پروری را سبک جلوه می‌دهند.

امام جمعه انار گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی در مقابل کار فرهنگی باطل، باید کار فرهنگی حق، انجام داد لذا بصیرت‌بخشی و آموزش‌های لازم در دانشگاه‌ها و آموزش‌وپرورش و نهاد‌های فرهنگی بسیار لازم و ضروریست.

حجت‌الاسلام منتظری با گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و هفتاد دو نفر از یاران امام، هفته قوه قضاییه را تبریک گفته وبا اشاره به مطالبات رهبری از دستگاه قضائی افزود: قوه قضاییه باید به جایگاهی برسد که هر فرد مظلومی احساس کند با رجوع به دستگاه قضایی می‌تواند حق خود را بگیرد.

 او تصریح کرد:دستگاه قضایی نباید تحت تاثیر حب و بغض‌ها و جریان‌سازی‌ها قراربگیرد.

حجت‌الاسلام منتظری در ادامه گفت: مسئولین قوه قضائیه باید انقلابی بوده و انقلابی عمل کند و از جوان‌های صالح و انقلابی در مسئولیت‌ها و پست‌های مختلف استفاده کنند.

او با تجلیل از برخورد قاطع دستگاه قضایی با مفسدان اقتصادی گفت:مبارزه صریح با مفسدان اقتصادی حتی در خود دستگاه قضایی بسیار لازم و ضروری است.

حجت‌الاسلام منتظری به حوادث اخیر آمریکا اشاره کرد و گفت: بسیاری از حوادث داخلی آمریکا مانند کرونا و اعتراضات مردمی نشان می‌دهد که آمریکا قدرت کنترل و مهار را ندارد و همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند قدرت آمریکا روزبه‌روز در حال افول و سقوط است.

او با گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی گفت: اعزام مبلغین در مناسبت‌های مختلف، ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی با همکاری مؤسسات و خانه‌های قرآنی، ساماندهی هیات‌های مذهبی و مداحان اهل‌بیت، برگزاری مراسم معنوی اعتکاف، مدیریت ستاد شئونات مذهبی، هماهنگی با ائمه جماعات مساجد و حمایت از امام محله و همکاری با متولیان مساجد اعم از هیات امنا، کانون‌های فرهنگی و پایگاه‌های بسیج از جمله فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی در سراسر کشوراست.

امام جمعه شهرستان انار در ادامه افزود: متاسفانه خطر شیوع ویروس کرونا روز بروز خطرناکتر و جدی‌تر می‌شود، لذاهمه مردم باید با رعایت نکات بهداشتی، رعایت فاصله‌های اجتماعی در محیط منازل، تجمعات، بازار‌ها و پاساژ‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.