رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت:انجام فعالیت‌های پژوهشی، تبلیغی و ترویجی و مشاوره‌ای در موسسات فرهنگی قرآن و عترت دارای مجوز، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ممکن خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام ابوالفضل یعقوبی رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه دوره‌های آموزشی با تعداد محدود و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود گفت: انجام فعالیت‌های پژوهشی، تبلیغی و ترویجی و مشاوره‌ای در موسسات دارای مجوز، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ممکن خواهد بود.

حجت الاسلام ابوالفضل یعقوبی افزود: استفاده همه عوامل اجرایی از ماسک و دستکش بهداشتی و در دسترس بودن مواد ضد عفونی کننده در مکان‌های آموزشی و ضد عفونی نمودن امکانات آموزشی (بصورت متناوب) ضروری است.

او گفت: حضور افراد در تشکل‌ها حداکثر ۳ ساعت در روز خواهد بود و برگزاری محافل، اردو‌ها و مراسم گروهی که مضمن تجمع افراد است همچنان ممنوع است.

حجت الاسلام یعقوبی افزود: بازگشایی تشکل‌های قرآنی در شهر‌ها و مناطق با وضعیت قرمز- حسب اعلام ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا- ممنوع بوده و پذیرش و آموزش خردسالان زیر هفت سال و مخاطبان بالای ۵۵ سال در حال حاضر مجاز نیست.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.