فرماندار ویژه آبادان از شهرداری خواست خانواده ی متوفیان را از پرداخت هزینه ی کفن و دفن معاف کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سید زین العابدین موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان با حضور بر مزار متوفیان کرونایی شهرستان آبادان بر همدردی، همراهی و همیاری تمام دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی با بازماندگان فوت شدگان تاکید کرد،  و از شهرداری خواست خانواده ی متوفیان را از پرداخت هزینه ی کفن و دفن معاف کند.

او ضمن  ابراز همدردی با این خانواده ها تصریح کرد:باید مراقب باشیم خانواده های این عزیزان تحت فشار مالی قرارنگیرند. دولت تمام تلاش خود را بکار بسته تا تمام هرینه های مبتلایان بستری را به عهده بگیرد و هزینه ای از این بابت دریافت ننماید.

فرماندار ویژه آبادان گفت:این رویه باید برای دیگر ارگانهای غیر دولتی به عنوان همدردی با بازماندگان متوفی انجام شود. از جمله شهرداری هزینه کفن و دفن را از خانواده متوفیان دریافت ننماید  و با اصل احترام گذاشتن پیکر مومنین متوفی را دفن نمایند. خانواده محترم متوفیان باید احساس کنند در این شرایط روحی همه ما عزادار و داغدار و در کنارشان هستیم.

موسوی افزود: مگر در طول یکماه چند نفر متوفی ناشی از کرونا داریم که باعث تحمیل هزینه های گزاف به شهرداری شود. دولت هزینه مبتلایان را کلا تقبل می نماید،شهرداری هم از دریافت هزینه انگشت شمار متوفیان باید بگذرد و خانوده ها را معاف کند.

او تصریح کرد :از شورای محترم شهر و شهردار محترم آبادان می خواهم در شرایطی که همشهریانمان تحت فشارهای روحی ناشی از دست دادن عزیزانشان هستند، از هزینه های کفن و دفن صرفا متوفیان کرونایی صرف نظر کنند و متوفیان را با کمال احترام کفن و دفن نمایند.

فرماندار ویژه آبادان یادآور شد:این رفتار حسنه ای است که دفتر نهاد محترم امامت جمعه هم قبلا انجام داده و از آنها تشکر میکنم. عزیزان طلاب تمام هزینه های  غسل متوفی تا نماز میت و تعلیم قبر را بصورت جهادی و کاملا رایگان انجام می دهند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.