معاون درمان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی امروز وارد آبادان شد و از بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، دکتر جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به منظور بازدید از روند وضعیت درمان و برنامه‌های مقابله با بیماری کرونا امروز وارد آبادان شد.  

او ضمن بازدید از بخش‌های بستری با پزشکان و پرستاران گفت وگو کرد و از نزدیک در جریان خدمات ارائه‌شده به بیماران قرار گرفت.

معاون درمان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ضمن رضایتمندی از تیم مدیریت اجرایی و کارکنان این بیمارستان برای خدمت‌رسانی خوب در تمامی حوزه های درمانی به بیماران قدردانی و برای آنان آرزوی موفقیت کرد.

در این بازدید دکتر سلمان زاده ریاست دانشکده علوم پزشکی آبادان ،دکتر شریعتی معاون درمان دانشکده ، فرهاد ابول نژاد رئیس دانشگاه جندی شاپور اهواز ،مدیران دانشکده و مسئولین بیمارستان وی را همراهی کردند.

بازدید از بیمارستان‌های آیت الله طالقانی آبادان ، سپیدار و فاطمه الزهرا (س) اهواز و از جمله برنامه‌های معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

قرار است  در نشستی با حضور دکتر جان بابایی و مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی آخرین وضعیت کرونا در خوزستان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

پس از اوج‌گیری شیوع بیماری کویید۱۹ در منطقه جنوب غرب استان خوزستان و تکمیل ظرفیت بیمارستان آیت‌اله طالقانی آبادان، ۲بیمارستان امام خمینی ره صنعت نفت و ۱۷شهریور سازمان تامین اجتماعی نیز به ترتیب بعنوان بیمارستان‌های معین دوم و سوم برای پذیرش و بستری بیماران مبتلا به ویروس کرونا اختصاص پیدا کردند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.