سرمست گفت: درخواست‌ها به‌صورت غیرمستقیم و بدون نیاز به مراجعه حضوری موردبررسی قرارگرفته و خدمت‌رسانی لازم صورت گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، بهرام سرمست استاندار قم در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به لزوم ثبت تمام اطلاعات واحد‌های صنعتی استان و بهره‌برداران آن‌ها در سامانه‌های الکترونیکی دستگاه‌های اجرایی، گفت: درخواست‌ها به‌صورت غیرمستقیم و بدون نیاز به مراجعه حضوری موردبررسی قرارگرفته و خدمت‌رسانی لازم صورت گیرد.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم پیگیری مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان توسط دستگاه‌های اجرایی برای رسیدن به نتیجه موردنظر عنوان کرد: بنده به‌عنوان استاندار قم در خصوص مشکلات واحد‌های تولیدی استان با عالی‌ترین مقامات اجرایی کشور گفتگو می‌کنم و در ادامه نیاز است تا دستگاه‌های اجرایی پیگیر باشند تا مصوبات اجرایی شود.

سرمست بیان کرد: در ادامه با تاکید بر نقش شهرک‌های تخصصی صنعتی در روند پیشرفت اقتصادی استان، افزود: در مورد شهرک‌های تخصصی صنعتی شهاب و محمودآباد با توجه به اولویت صورت گرفته در حال گذار و رسیدن به اهداف موردنظر هستیم و در این خصوص تمام مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باید اجرایی شود.

استاندار قم گفت: درخواست‌های صنعتگران توسط سامانه‌های الکترونیکی پیگیری و خدمات موردنظر نیز از این طریق و بدون نیاز به حضور فیزیکی ارائه شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار