رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس گفت: ۸۶ درصد اعتبارات عمرانی ملی ابلاغ شده استان که رقم آن هزار و ۲۵ میلیارد تومان است تخصیص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسن نوروزی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با بیان اینکه ۳ درصد اعتبارات استانی و ملی جمع آوری و تحت عنوان اعتبارات متوازن در استان‌ها توزیع می‌شود، گفت: ۸۶ درصد اعتبارات عمرانی ملی ابلاغ شده این استان که رقم آن یک هزار و ۲۵ میلیارد تومان است، تخصیص یافته است.

او اظهار داشت: در اعتبارات ملی با ویژگی استانی نیز ۱۷۳ میلیارد تومان تخصیص یافته و از مجموع اعتبار ۷۸۲ میلیارد تومانی هزینه‌ای استان نیز ۷۵۸ میلیارد تومان آن ابلاغ شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس ادامه داد: این عدد پارسال ۷۱۸ میلیارد تومان بود که امسال پنج و ۶ دهم درصد افزایش داشته است.

نوروزی بیان کرد: اعتبارات عمرانی استان نیز یک هزار و ۶۴۳ میلیارد تومان است که یک هزار و ۶۲۰ میلیارد تومان آن ابلاغ شده است.

او، اعتبار ملی با ویژگی استانی فارس را ۳۶۲ میلیارد تومان برشمرد و گفت: در بودجه امسال سهم نفت بسیار کاهش یافته که بیانگر موفقیت در پیشبرد سیاست بودجه بدون نفت است و این مهم از دستاورد‌های خوب دولت محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار