استاندار کرمانشاه با تقدیر از خدمات نیروی انتظامی گفت : امروز بخش زیادی از امنیت موجود در استان مرهون تلاش‌های ماموران پلیس است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : ماموران انتظامی استان در ۴۸ ساعت اخیر کشفیات خوبی در حوزه‌های مختلف داشتند که بیانگر اشرافیت آن‌ها بر کارهاست.

او گفت : از این کشفیات می‌توان ۲ برداشت انجام داد، یکی آنکه پلیس شبانه روز برای ایجاد امنیت تلاش می‌کند که جای تقدیر و تشکر از فرمانده انتظامی استان و کارکنان خدوم آن دارد.

بازوند افزود: پیام دیگر این کشفیات گسترده آن است که مجرمان، خلافکاران و اراذل و اوباشی که به دنبال ایجاد ناامنی هستند رفتار آن‌ها تحت کنترل پلیس است و حرکت آن‌ها بدون پاسخ نخواهد ماند.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: امروز خوشبختانه امنیت خوبی در سطح استان برقرار است که بخش اعظمی از آن مرهون تلاش‌ها و جانفشانی‌های پلیس هستیم.

او گفت: امروز نقطه امنی برای مجرمان در کرمانشاه وجود ندارد و خود آن‌ها نیز به این نتیجه رسیده اند که حتما در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.

بازوند گفت: امیدوارم مردم نیز که همواره همکاری خوبی با پلیس داشته اند این همکاری را تداوم ببخشند تا شاهد ارتقاء امنیت موجود در استان باشیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از اجرای طرح بزرگ ارتقاء امنیت اجتماعی در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: در این طرح ۴۸ ساعته نتایج خوبی از جمله کشف ۲۱۱ کیلوگرم انواع موادمخدر و اعمال قانون ۷۰۶ دستگاه وسیله نقلیه متخلف حاصل شد.

علی اکبر جاویدان گفت: یکی از برنامه‌های اجرا شده در این طرح توقیف و اعمال قانون وسایل نقلیه متخلف بود که در این راستا ۷۰۶ دستگاه با برخورد پلیس مواجه شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.