مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: شهریه مدارس غیر دولتی تا اعلام بخشنامه جدید بر اساس شهریه سال تحصیلی گذشته محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان امروز در جلسه شورای نظارت بر مدارس غیر دولتی بر اجرای پروژه مهر در این مدارس تاکید کرد و توانمند سازی کارکنان مدارس غیر دولتی را ضرورتی انکار ناپذیر در راستای ارتقا کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی دانست.

او با اشاره به تحصیل بیش از ۱۹ درصد دانش آموزان استان در مدارس غیر دولتی، اظهار کرد: به منظور پیگیری وضعیت ثبت نام و روند تحصیل دانش آموزان در مدارس غیر دولتی آموزش و پرورش استان کمیته نظارت بر مدارس غیر دولتی در قالب پروژه مهر تشکیل شده و فعالیت خود را آغاز کرده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به دغدغه بعضی از والدین در خصوص پرداخت شهریه مدارس غیر دولتی تاکید کرد: شهریه مدارس غیر دولتی تا اطلاع ثانوی بر اساس شهریه سال تحصیلی گذشته محسوب می‌شود و با متخلفان در این زمینه برخورد قانونی می‌شود.

او با بیان اینکه افزایش شهریه‌ها مطابق الگوی شهریه خواهد بود، افزود: میزان افزایش شهریه بعد از اعلام شورای سیاست‌گذاری مدارس غیر دولتی کشور اعلام خواهد شد.

او تاکید کرد: مدیران مدارس غیر دولتی موظف هستند پوستر نرخ شهریه را در معرض دید اولیا و مراجعین قرار دهند.

اسکندری نسب با بیان اینکه دریافت هزینه خدمات از قبیل تغذیه بین روز، لباس متحد الشکل، ایاب ذهاب و هزینه کلاس‌های تابستانی و فعالیت‌های غیر درسی باید با هماهنگی و موافقت انجمن اولیا و مربیان مدرسه و کسب موافقت شورای نظارت بر مدارس غیر دولتی منظقه یا شهرستان اخذ شود، تاکید کرد: استفاده از این خدمات کاملا اختیاری بوده و دریافت هر گونه وجهی تحت این عناوین در هنگام ثبت نام ممنوع است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار