معاون خدمات شهری شهرداری اراک گفت: سالی چند بار مانور‌ها و عملیات‌ها با هدف آمادگی جسمانی و مهارت آموزی آتش‌نشانان برگزار می‌شود.

عسگری معاون خدمات شهری شهرداری اراک در حاشیه عملیات تست پله آتش‌نشانان شهر اراک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: مانور‌ها و عملیات‌ها با هدف آمادگی جسمانی و مهارت آموزی آتش‌نشانان سالی چند بار برگزار می‌شود تا بتوانیم براساس مهارت توان و علم آن رساله مطالعات بندی کنیم.

عسگری از افزایش بودجه سازمان آتش‌نشانی و مجهز شدن به تجهیزات و امکانات کامل کامل خبر داد و افزود:، چون عملیات آتش نشانان بسیار حائز اهمیت است مسئولان در تلاشند تا همه جانبه سازمان آتش‌نشانی را حمایت کنند.

افزایش نیرو‌های آتش نشانی اراک تا یکی دو ماه آینده

آقازیارتی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهر داری اراک هم از جذب نیرو‌های جدید خبر داد و گفت این نیرو‌ها در مرحله گزینش و استخدام هستند و تا یکی دو ماه آینده وارد سازمان می‌شود.

آقازیارتی به تخصیص ۲ و نیم میلیارد تومان اعتبار هم به آتش نشانی اراک اشاره کرد و گفت: تا کنون از این مبلغ ۱۶۰ دست لباس مجهز برای آتش‌نشان‌ها خریداری شده و باز هم در صدد خرید تجهیزات و امکانات بیشتر و توانمندسازی نیرو‌ها هستیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.