مرگ مرد ۳۵ ساله خمینی در چاه آب

سقوط در چاه آب، جان مرگ مرد ۳۵ ساله را در خمین گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ بهزاد فکوری فرمانده انتظامی شهرستان خمین، از جان باختن مرد ۳۵ ساله بر اثر سقوط در چاه آب خبر داد.

سرهنگ فکوری افزود: عصر روز گذشته گزارشی از مرگ فردی در یک حلقه چاه در یکی از روستا‌های شهرستان خمین به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او اضافه کرد: در بررسی‌ها و تحقیقات انجام شده مشخص شد مردی ۳۵ ساله در حین نظافت اطراف چاه به دلیل سستی خاک اطراف در چاه سقوط کرده و جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین بیان کرد: جسد متوفی با تلاش نیرو‌های امدادی از داخل چاه خارج و برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی تحویل شد.

او با بیان اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و موضوع از سوی کارشناسان تحت بررسی است ادامه داد: به شهروندان توصیه می‌کنیم همواره حصار کشی و نکات ایمنی در اطراف چاه‌های کشاورزی را مورد توجه قرار دهند و قبل از انجام هر فعالیت ساختمانی و غیره، نکات ایمنی را مورد توجه قرار دهند تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراش و ناگوار نباشیم.

این حادثه پشت ورزشگاه منطقه فیروزآباد شهر خمین اتفاق افتاد و نیرو‌های آتش نشانی پس از ۳ ساعت جوان ۳۵ ساله را از چاه بیرون کشیدند، ولی متأسفانه عملیات احیا بی نتیجه ماند و جوان جان خود را از دست داد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.