مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: بارگیری محموله‌های صادراتی علیرغم شیوع ویروس کرونا در بندر امام خمینی (ره) همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عادل دریس مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن آهن آلات و گروه کالا‌های مواد معدنی و مصالح ساختمانی بارگیری و صادر شده است.

او با بیان اینکه فرآیند بارگیری این محموله‌های صادراتی با هدف جلب رضایت مشتریان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه دارد، افزود: در مدت مذکور، ۴۱ فروند کشتی برای بارگیری انواع محموله های صادارتی مشتمل بر آهن آلات تولیدی صنایع داخلی و مواد معدنی پهلو گرفتند که با بهره گیری از امکانات و تجهیزات آماده به کار و مهیا انجام شد.

دریس با اشاره به اتمام عملیات بازسازی اسکله‌های ۳۱ تا ۳۴ در این مجتمع بندری اظهار داشت: هدف از انجام تعمیرات اساسی این اسکله ها، ارتقای شاخص‌های عملیاتی و بهبود زیرساخت‌های بندری است.

مجتمع بندری امام خمینی (ره) با مساحتی بالغ بر ۱۱ هزار هکتار وسعت و برخورداری از ۴۰ پست اسکله و تجهیزات پیشرفته ضمن اعمال معافیت‌های گمرکی رژیم حقوقی مناطق ویژه اقتصادی زمینه‌ای مساعد برای فعالیت‌های بازرگانی صاحبان کالا و بازرگانان فراهم کرده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.