مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و هفتم خرداد سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ قدرت حسنی سرپرست پلیس راه استان قزوین گفت: با توجه به در پیش بودن تعطیلات پیش‌رو و پیش‌بینی حجم ترافیک در معابر برون شهری به ویژه مبادی ورودی و خروجی استان و به منظور افزایش ایمنی و ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های قدیم "قزوین -رشت - و بالعکس اعمال می‌شود.

او افزود: تردد تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز سه‌شنبه  ۲۷ خرداد ماه و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه ۳۰ خرداد ماه در محور قدیم قزوین -رشت و بالعکس ممنوع است.

توقیف کامیون باری با ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بویین زهرا

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران گشت کلانتری سگز آبادحین گشت زنی در محور شهرک صنعتی به یک دستگاه کامیون بنز باری مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۲۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

سردار حاجیان با اشاره به اینکه راننده قصد تخلیه سوخت قاچاق در شهرک صنعتی سگز آباد را داشته است اضافه کرد: سوخت به نماینده شرکت نفت تویل داده و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی سوخت قاچاق را یک میلیارد ریال اعلام کردند.

فوت مرد ۴۷ ساله بر اثر برق گرفتگی در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در ساختمان برج تجارت در میدان میرعماد شهر قزوین مرد ۴۷ ساله‌ای حین کار دچار برق گرفتگی شد و جان باخت.

سرهنگ بیژن خدای افزود: تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه دارد.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: طرح ارتقا امنیت اجتماعی در سطح حوزه کلانتری ۱۱ مدرس و ۱۳ باهنر با هدف برخورد با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی به مرحله اجرا در آمد.

سرهنگ بیژن خدایی افزود: ماموران انتظامی شهرستان موفق شدند ۱۳ نفر را به علت ارتکاب جرائمی از فبیل مزاحمت برای نوامیس، حمل سلاح سرد و مواد مخدر دستگیر کنند.

او گفت : در  این طرح ۸ دستگاه موتورسیکلت و ۸ خودرو توقیف و ۲ واحد قهوه خانه غیر مجاز هم پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از شهروندان خواست: هر گونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار