مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیستم خرداد سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردارحاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: پلیس امنیت اقتصادی دراستان تاپانزده تیرماه بادیدگاه‌های متفاوت نظارت برشبکه توزیع ومصرف راه اندازی می‌شود.

سردارحاجیان با تاکید بر این که با راه اندازی پلیس امنیت اقتصادی مجوز‌های مانسبت به قبل گسترده‌تر می‌شود و نظارت برواردات وصادرات نیز خواهیم داشت، خاطر نشان کرد:پلیس در بورس نیزنقش ایفاخواهد کردوجهش مهمی در تولید و اقتصاد شکل خواهدگرفت.

کشف ۷۰ دستگاه ماینر در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در شهر قزوین موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سردار مهدی حاجیان افزود: ماموران پس از شناسایی محل و هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از محل مورد نظر موفق شدند، ۷۰ دستگاه ماینر و لوازم مربوط به آن را کشف کنند.

او اضافه کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این اقلام را ۹ میلیارد ریال برآورد کرده اند ودر این خصوص ۲ نفر دستگیر شدند.

دستگیری سارق باغات در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی بوئین زهرا گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از باغات در سطح شهرستان، مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ رشید تبار افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های پلیس به ۳ فقره سرقت از باغات و ویلا‌ها در سطح این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد گفت: شهروندان می‌توانند با مشاهده تردد افراد مشکوک در سطح باغات و ویلاها، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

واژگونی بولدوزر در قزوین جان راننده را گرفت

سرپرست پلیس راه استان قزوین گفت: در محور در حال احداث قزوین–الموت یک دستگاه بولدوزر واژگون شد که در این سانحه راننده آن به علت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت کرد.

سرهنگ حسنی افزود: برابر اعلام کارشناس پلیس راه، علت این حادثه، ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است.

خودروی سرقتی در دام پلیس تاکستان

فرمانده انتظامی تاکستان گفت: درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو پژو پارس سرقتی در محور قزوین – همدان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری خرمدشت این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ کوروش عزیزی افزود: ماموران با کنترل محور‌های مواصلاتی، خودرو را در سه راهی حسین آباد رویت و در طی یک عملیات تعقیب و گریز خودرو را متوقف و و راننده و سرنشین را دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی اظهارداشت: پس از استعلام صورت گرفته مشخص شد خودروی متهمان، سابقه سرقت از استان گیلان را دارد که در این زمینه پرونده‌ای تشکیل و به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضایی شد.

واژگونی سواری پژو ۴۰۵ با یک کشته در قزوین

سرپرست پلیس راه استان قزوین گفت: در محور ضیاء آباد-تاکستان یک دستگاه سواری ۴۰۵ با سه سرنشین واژگون شد که بر اثر اتین حادثه یکی از سرنشینان به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

سرهنگ حسنی ادامه داد: کارشناسان پلیس علت وقوع این حادثه را بی توجهی راننده به جلو اعلام کردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار