معاونت امور عمرانی و برنامه ریزی استانداری خوزستان گفت: پرونده بازسازی و بهسازی مناطق سیل زده استان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فاضل عبیات معاونت امور عمرانی و برنامه ریزی استانداری خوزستان گفت: بیست و چهارمین جلسه کمیته استانی بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده خوزستان با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

او افزود: در این جلسه مقرر شد بانک‌های عامل تجارت و ملی تمهیداتی لازم به منظور انعقاد قرارداد با متقاضیان معرفی شده از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان دشت آزادگان به تعداد ۴۰۰ فقره پرونده مهیا شود، به طوریکه ۳۱ خردادماه امسال همه قرارداد‌ها منعقد و نتیجه را به اداره کل دفتر فنی استانداری ارائه شود.

عبیات با تاکید بر تکمیل دایک حفاظتی روستای دوار از سوی بنیاد مسکن به سازمان محیط زیست تا پایان امروز اظهار داشت: طرح پیشنهادی مطرح شده در جلسه به منظور استفاده از شفته آهکی جهت کاهش پاشنه این دایک حفاظتی ظرف مدت حداکثر ۱۰ روز از سوی محیط زیست بررسی و نتیجه به بنیاد مسکن و اداره کل دفتر فنی اعلام شود.

این مقام مسئول تصریح کرد:  مقرر شد پرداخت هزینه سازمان نظام مهندسی برای اعیان بالای ۱۰۰ متر از سوی بنیاد مسکن پیگیری شود و پیگیری لازم از سوی فرمانداری اهواز جهت رفع معارض برای تسریع در اجرای دایک حفاظتی روستای شارع بزرگ و کوچک صورت پذیرد.

به گفته معاونت امور عمرانی و برنامه ریزی استانداری خوزستان در این جلسه محمد حری مدیر کل دفتر فنی استانداری، خلیل الهایی مدیرکل امور روستایی استان، نمایندگان دستگاه‌های اجرایی آب و برق، محیط زیست، جهاد کشاورزی و کوروش کیانی سرپرست اداره کل منابع طبیعی خوزستان، فرماندار دشت آزادگان، معاونان فرمانداران شوشتر، شوش، باوی و اهواز و نمایندگان بانک ملی و تجارت حضور داشتند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.