مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (سه شنبه ۲۷ خرداد ۹۹) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری کلاهبردار پیامکی در بندرانزلی

سردار عزیزالله ملکی، فرمانده انتظامی گیلان امروز گفت: پلیس فتا بندر انزلی مردی ۵۳ ساله را که با ارسال پیامک انبوه مبنی بر ارائه تسهیلات بانکی کم بهره تا سقف ۲ میلیارد ریال، اعتماد افراد را جلب و مبالغی را با چرب زبانی از متقاضیان دریافت می‌کرد در این شهر شناسایی و در خانه اش دستگیر کردند.

او با بیان اینکه با بررسی حساب بانکی متهم، گردش حساب میلیاردی و واریز پول به حساب‌های متعدد و سپس برداشت محرز شد افزود: متهم ۱۵ فقره پرونده کلاهبرداری در دیگر استان‌های کشور دارد.

فرمانده انتظامی گیلان گفت: در بازرسی از خانه متهم، ۱۸۶ میلیون ریال وجه نقد، ۲ عدد سکه تمام بهار آزادی، ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه، سند ۲ قطعه زمین، اوراق مربوط به پولشویی، ۴ کارت بانکی به هویت‌های مختلف و ۷۲ گرم تریاک کشف شد.

سردار عزیزالله ملکی همچنین افزود: متهم در بازجویی اعتراف کرد که با اجاره مسافرکاشانه و جلب اعتماد صاحبان ویلا و امانت گرفتن کارت بانکی، از حساب آن‌ها برای جمع‌آوری و انتقال مبالغ کلاهبرداری شده استفاده کرده و با خرید برنج با کارت‌های امانتی و فروش آن به قیمت پایین‌تر مبالغ را به حساب خود منتقل می‌کرد.

او به شهروندان توصیه کرد: برای جلوگیری از برداشت‌های غیرمجاز از افشاء مشخصات کارت‌های بانکی یا امانت دادن آن به افراد خودداری کنند.


کشف ۵ تن شن و ماسه غیر مجازدر چابکسر

سرهنگ سید جلال الدین جوانمردی، فرمانده انتظامی رودسر گفت: ماموران انتظامی بخش چابکسر هنگام گشت زنی ۵ تن  شن و ماسه رودخانه‌ای  غیر مجاز را از یک کامیون کشف و ضبط کردند.

او ارزش این مقدار شن و ماسه بدون مجوز را ۵ میلیون ریال اعلام کرد.

فرمانده انتظامی رودسر تصریح کرد: متهم ۲۱ ساله به مراجع قضائی معرفی شد.

 

 

انتهای پیام/م. ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.