پرداخت حقوق کارکنان «بی آر تی» بر عهده پیمانکار است

عدم پرداخت حقوق کارکنان اتوبوسرانی موجب واکنش مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه شد تا ایمان غنی زاده بگوید: پرداخت حقوق بر عهده پیمانکار است!

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،در این راستا با ارسال توضیحاتی به نقل از ایمان غنی زاده  مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه  گفت: خدمات شارژ و کنترل بلیت مسیر «بی آر تی» از طریق مناقصه و مزایده به پیمانکار واگذار شده و شرکت واحد فقط ناظر بر این قرارداد‌ها است.

او ادامه داد: صورت وضعیت مالی پیمانکار به صورت ماهانه تهیه و به شرکت واحد ارسال می‌شود و تا به امروز هیچ صورت وضعیتی بدون دستور باقی نمانده و همه آن‌ها از نظر کارکرد، بررسی و به امور مالی شرکت دستور پرداخت داده شده است.

حقوق کارگران مسیر بی آر تی به عهده پیمانکار مربوطه است!

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه عنوان کرد: اینکه گفته می‌شود حقوق کارگران مسیر بی آر تی از سوی شرکت واحد پرداخت نشده، صحیح نیست چراکه این موضوع به پیمانکار ارتباط دارد.

او در عین حال، افزود: پرداخت صورت وضعیت مالی پیمانکاران، قبل از پرداخت حقوق کارکنان رسمی شرکت واحد انجام می‌شود تا کارگران زیر نظر پیمانکار، سر موعد حقوق خود را دریافت کنند.

غنی زاده یادآور شد: بنده ضمن قدردانی از توجه رسانه‌ها به این موضوع، اعلام می‌کنم که بر حسب وظیفه و جهت رفع مشکلات کارگران مسیر بی آر تی، موضوع حقوق این کارگران را پیگیری خواهم کرد؛ بنابراین گزارش، این روز‌ها و در این شرایط بحرانی، افرادی که کنترل کارت‌های بلیط الکترونیکی را بر عهده دارند در زمره کارگرانی هستند که چند ماه برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و قرنطینه، از فعالیت دست برداشته و خانه نشین شدند؛ اما مشکلات این روز آن‌ها نمک بر زخم روز‌هایی پاشیده است که باید چرخ زندگی را بدون دریافت حقوق ماه‌های گذشته بچرخانند.

مشکل یاد شده را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد و به زودی ابعاد دیگر موضوع را مورد واشکافی قرار خواهد داد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.