مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز از فضاسازی‌های گسترده به مناسبت سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و آغاز رهبری آیت‌الله خامنه‌ای در نقاط مختلف سطح شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سعید حاجی‌زاده مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز  با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا و لزوم تداوم مراقبت‌های بهداشتی و تاکیدات ستاد مقابله با کرونا، امسال مراسمی متمرکز و مردمی در سالگرد این رخداد مهم، برگزار نمی‌شود.

 

او با اشاره به برنامه‌های شهرداری تبریز جهت پاسداشت سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران و قیام ۱۵ خرداد، گفت: در همین راستا ۱۵۰ بنر و ۱۰ بیلبورد توسط اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز، مناطق ۱۰ گانه شهرداری، سازمان بسیج شهرداری، سازمان‌ها و شرکت‌های تابع در سطح شهر اکران شده است.

 

او یادآور شد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز با فضاسازی‌های گسترده این رویداد تاریخی را گرامی داشته است

 

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز از توزیع پوستر‌هایی با مضامین سالگرد ارتحال در اتوبوس‌های شهری خبرداده و خاطرنشان کرد: ۱۵۰۰ پوستر با مضامین سالگرد ارتحال امام راحل (ره) نیز در اتوبوس‌های شهری تبریز نصب گردیده است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.