مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: توسعه شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با اختصاص اعتبارات ملی و استانی شتاب می‌گیرد.

محمد اهلی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بهسازی و توسعه شهرک‌های صنعتی استان نیازمند اعتبارات ملی و استانی است که با اختصاص اعتبارات ریاست جمهوری، تکمیل زیرساخت‌های استان شتاب می‌گیرد.

او افزود: تامین زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی یکی از وظایف ذاتی شرکت شهرک‌های صنعتی است که تلاش می‌شود با تامین اعتبارات لازم، زیرساخت‌های لازم در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تامین گردد.

‌مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با اشاره به اینکه تنها هزینه بخشی از زیرساخت‌های انجام شده در قیمت زمین واگذار شده به سرمایه گذاران محاسبه می‌شود و در حقیقت زمین به صورت رایگان در اختیار آنان قرار داده می‌شود.

اهلی بیان کرد: با مساعدت سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و در طول سالیان متوالی، افزایش‌های حداقلی در قیمت زمین شهرک‌های صنعتی اعمال شد که این امر زمینه ساز بروز برخی تنگنا‌های مالی و عدم تامین اعتبارات لازم برای تکمیل زیرساخت‌ها گردیده که با تخصیص اعتبارات استانی و ملی باید تلاش شود این کاستی‌ها جبران و زیرساخت‌های لازم در شهرک‌های صنعتی تامین گردد.

اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک صنعتی اردبیل

اهلی یکی از برکات حضور ریاست جمهوری در استان را تصویب اعتبارات مناسب برشمرد و افزود: از سفر ریاست جمهوری سال گذشته، ۲۰۰ میلیارد ریال برای آبادانی و تکمیل زیرساخت شهرک‌های صنعتی استان مصوب شده که با تخصیص آن، وضعیت شهرک‌های صنعتی بهبود خواهد یافت.

او استقرار واحد‌های تولیدی نقش بسیار مهمی دارد، ابراز داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در راستای حمایت دولت تدبیر و امید همواره تلاش کرده تا بستر مناسبی را برای تولید و صنعت و ارائه خدمات بهتر در شهرک‌های صنعتی فراهم کند و از تمامی ظرفیت‌های خود جهت تکمیل آن استفاده خواهد کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.