فرماندار بروجن گفت: کسانی که در جامعه فرصت خدمتگزاری پیدا می‌کنند باید قدردان آن باشند و آن را مغتنم بشمارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نخستین نشست شورای اداری بروجن به ریاست مسعود ملکی فرماندار و با حضور نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اداری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

مسعود ملکی فرماندار بروجن با تشکر از فعالیت‌ها و زحمات اعضای شورای اداری شهرستان در راستای خدمت رسانی به مردم اظهار داشت: به عنوان خدمتگزار مردم باید کارآمدی نظام را مدنظر قرار دهیم و انسجام را تقویت کنیم چرا که تفرقه، ضربه زننده است و تقویت وحدت، صفا و صمیمیت در جامعه ضروری است.


بیشتر بخوانید: دوراهان به بزرگترین مجتمع تأسیسات تقویت فشار گاز کشور تبدیل خواهد شد


او با بیان اینکه فرصت خدمتگزاری به مردم فرصتی طلایی است و کسانی که در جامعه فرصت خدمتگزاری پیدا می‌کنند باید قدردان آن باشند و آن را مغتنم بشمارند افزود: نظارت‌ها در کار و فعالیت، بایستی نظارت مستمر، پیشگیرانه، عملگرایانه، میدانی و مقتدرانه باشد.

ملکی با اشاره به اینکه بعد از انتخابات پارسال با پدیده کرونا ویروس مواجه شدیم و همه معادلات اجتماعی و اقتصادی و ... را تحت تأثیر خود قرار داد اضافه کرد: با توکل بر خدا، رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، با حضور همیشگی مردم و انسجام و همدلی همه دستگاه‌ها توانستیم به خوبی این بیماری را مدیریت کنیم و این انسجام و همدلی باید همچنان با حساسیت ادامه داشته باشد.

او ادامه داد: اراضی موجود در حاشیه پروژه چهار خطه بروجن به شهرکرد با همکاری کشاورزان فرادنبه‌ای رفع تملک شده و عملیات اجرایی به زودی آغاز خواهد شد.

ملکی گفت: کلیه ادارات پیگیری‌های لازم را جهت جذب اعتبارات تخصیص یافته در سال ۹۸ انجام و گزارش اقدامات صورت گرفته را به فرمانداری اعلام کنند.

بروجن از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر بروجن) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار