رئیس اداره تعمیرات شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق گفت: تعمیرات اساسی تأسیسات تولید و انتقال گاز این شرکت با هدف تولید حداکثری در فصل سرما در حال انجام است.

ابوالقاسم ایرانی رئیس اداره تعمیرات شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: تعمیرات اساسی تأسیسات تولید و انتقال گاز این شرکت با هدف پایداری و اطمینان از تولید حداکثری در فصل سرما در حال انجام است.

او افزود: موقعیت استراتژیک منطقه عملیاتی خانگیران سرخس از حیث تولید و تامین گاز منطقه شمال و شمال شرق کشور بسیار حائز اهمیت است لذا انجام به موقع و دقیق تعمیرات اساسی در جهت پایداری و اطمینان از تولید حداکثری در فصل سرما اولویت اصلی شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق است.

رئیس اداره تعمیرات شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق ادامه داد: توپکرانی هوشمند و ارزیابی نتایج آن، جمع آوری تاسیسات چاه ۷۱ جهت استقرار دکل، نصب سپریتور چاه شماره هشت برخی از فعالیت‌های مهم برنامه ریزی شده در این مدت است.

ایرانی بیان کرد: انجام ۸۲۱ مورد درخواست کار تعمیراتی در این مرحله که ۶۲ درصد از آن تعمیرات پیشگیرانه، ۳۵ درصد تعمیرات اضطراری و سه درصد درخواست کار‌های اصلاحی سیستم‌ها است تاکنون بیش از ۷۰ درصد آن محقق شده است.

انتهای پیام//م. ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.