تعمیرات اساسی سال ۹۹ شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس آغاز شد

ناصر نوذری رئیس تعمیرات اساسی و نوسازی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، دستور العمل‌های ایمنی و فاصله گذاری اجتماعی، تعمیرات اساسی سال ۹۹ این مجتمع گازی آغاز شد.

او افزود: تعمیرات اساسی واحد‌های عملیاتی پالایشگاه خانگیران در سال ۹۹ بر اساس پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت، دستور العمل‌های ایمنی وزارت نفت - شرکت ملی گاز ایران و همچنین تصمیمات کمیته سلامت پالایشگاه با رویکرد کنترل و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت کارکنان آغازشد.

رئیس تعمیرات اساسی و نوسازی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد ادامه داد: تعمیرات اساسی سال جاری در ۱۳ واحد عملیاتی برنامه ریزی گردیده و انجام خواهد شد.

نوذری در خصوص دستور العمل‌های ایمنی و بهداشتی در زمان تعمیرات پالایشگاه تصریح کرد: استقرار ۱۰ گروه بهداشتی و کنترل کارکنان از لحظه سوار شدن به اتوبوس، توزیع ماسک، الزام کاهش سرنشینان اتوبوس ها، تب سنجی و سنجش سطح اکسیژن خون قبل از ورود به پالایشگاه، ضدعفونی کردن مسیر‌های ارتباطی، ضدعفونی کردن تجهیزات و ابزار آلات تعمیرات، فاصله گذاری اجتماعی بین افراد و تیم‌های تعمیراتی و توزیع خوراکی در بسته بندی‌های بهداشتی قبل و بعد از ماه مبارک رمضان از مهمترین اقدامات پیش بینی شده است.

او  با اشاره به اینکه با توجه به شرایط حساس کرونا، آموزش‌های نفرات پیمانکار با همکاری اداره‌ی فنی و حرفه‌ای سرخس و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند در پالایشگاه انجام شده است تصریح کرد: با توجه به رهنمود‌های مقام معظم رهبری به منظور، حمایت از تولید داخل، اکثر تجهیزات مورد استفاده در پشتیبانی تعمیرات اساسی پالایشگاه از سطح سرخس تامین می‌شود و اکثر کار‌های تعمیراتی با استفاده از توان نیرو‌های بومی منطقه در حال انجام است.

رئیس تعمیرات اساسی و نوسازی پالایشگاه خانگیران با اشاره به اینکه در زمینه ساخت و تامین تجهیزات مکانیکی از داخل کشور که با پشتیبانی و حمایت این شرکت انجام می‌شود به ۹۵ درصد خودکفایی رسیده ایم تاکید کرد: درصدد هستیم تا ساخت و تامین ۱۰۰ درصدی تجهیزات مکانیکی با شرایط استاندارد پیش برویم و در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و جهش تولید اقدام کنیم.

نوذری اظهارکرد: از نظر منابع و تجهیزات مصرفی پیش بینی صرفه جویی ۱۰ درصدی در تعمیرات اساسی امسال را خواهیم داشت.

انتهای پیام// م. ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.