فرمانده انتظامی شهرستان شهربابک گفت: یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق به ارزش تقریبی ۳۶۰ میلیون ریال در این شهرستان توقیف شد.

سرهنگ محسن صیفوری، فرمانده انتظامی شهرستان شهربابکذذذ در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: در طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و اجرای طرح ایست بازرسی مقطعی در محور اصلی شهرستان، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان امداد به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از کامیون، تعداد ۱۰ کارتن کالای قاچاق، شامل ۸۰ دستگاه هدفون، ۱۲۰ قوطی شکلات صبحانه و ۹۶ جفت کفش به ارزش تقریبی ۳۶۰ میلیون ریال که به طرز ماهرانه‌ای لابه لای محموله کامیون جاسازی شده بودند، کشف کردند.

سرهنگ صیفوری بیان کرد: در عملیات مورد نظر، یک نفر به هویت معلوم دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مقامات قضایی شد.

او بیان داشت: قاچاق کالا، یکی از مهم ترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می‌شود که باید با آگاهی بخشی به مردم و مبارزه هدفمند با این پدیده قبیح اجتماعی، قدم‌های مفید و موثری برای کاهش اثرات منفی آن در جامعه و حمایت از تولید کنندگان داخلی برداریم.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار