مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: ۲۸ کتابخانه نیمه تمام در استان با همکاری مجمع خیرین توسعه کتابخانه ها،بسیج سازندگی و خیرین تا پایان سال تکمیل می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام علی اکبر سبزیان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در جلسه مشترک مسئولان اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی و فرماندار مشهد گفت: برخی از این پروژه‌های نیمه تمام در استان که ۱۰ تا ۱۲ سال از کلنگ زنی احداث آنان می‌گذرد، امسال با استفاده از ظرفیت خرده خیرینی که عضو مجمع خیرین کتابخانه‌های استان نیستند این طرح‌ها را تکمیل کنیم.

او با بیان این که هیچ بودجه دولتی برای اتمام این طرح‌ها هزینه نمی شود، افزود: این روش ساخت مشارکتی در کشور بی نظیر است و پیش از این کتابخانه مرکزی مشهد پس از ۲۳ سال، با همین روش که نوعی اقدام جهادی است تکمیل شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی ادامه داد: طی هفته آینده در منطقه محروم توس ۸۱ در حاشیه مشهد که از فضای فرهنگی مناسبی برخوردار نیست با همکاری شهرداری مشهد مراسم کلنگ زنی ساخت یک کتابخانه برگزار می شود و ان شاء الله این طرح دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.